Forum Azuria Strona Główna Azuria
"Żadna mechanika nie zastąpi zdrowego rozsądku"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wędrowcy - Dyskusje
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Azuria Strona Główna -> Sesje / Wędrowcy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Defragmentator



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Cloudy Sky

PostWysłany: Wto 13:21, 01 Kwi 2014    Temat postu:

A to nie może być jedno i drugie? No chyba, że będziemy w stanie walczyć samymi mocami... W takim wypadku ja bym potrzebował jakiejś wizji tego jak te moce by się dalej rozwijały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slipu




Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 14:11, 01 Kwi 2014    Temat postu:

O ile dobrze rozumiem pytanie Tomka, to chodzi o wprowadzanie technik czysto szermierczych które istniałyby równolegle z technikami (ten sam rodzaj mechaniki) opisującymi manewry wykonywane nadnaturalnymi mocami.
Jak dla mnie nie ma potrzeby - kogo obchodzi jakim naprawdę redaktorem jest Clark Kent albo jak zdjęcia robi Peter Parker? Pierwszy może przeskoczyć wieżowiec, drugi strzela pajęczą siecią i to jest ważne!
Można zostawić skromna listę manewrów czysto szermierczych (powiedzmy 4-5) ale główny nacisk ma być położony na opanowywanie naszych nadnaturalnych zdolności i cudów jakie z nimi wyczyniamy. Nie powinna lista "zwyczajna" konkurować z listą "superbohaterską". Specyfika tej kampanii wymaga podkreślania tej drugiej strony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek
Różowy Jednorożec



Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 14:21, 01 Kwi 2014    Temat postu:

Moc będziecie rozwijać na podobnej zasadzie jak zdolności bojowe na sesji rycerskiej, czyli za pomocą technik. Różnica polega na tym, że ja wam tych technik nie będę przygotowywał, tylko sami je będziecie wymyślać i będziemy potem uzgadniać szczegóły. Chcę, żebyście samodzielnie wybierali kierunek rozwoju, który wam będzie pasował. Wątpliwości dotyczące technik do zwykłej walki biorą się stąd, że nie wiem, czy będą one potrzebne w takim settingu. Tak jak Bartek zauważył - to jest sesja z super mocami i możemy na tym się skupić jeśli chodzi o rozwój i rozwiązywanie problemów napotkanych podczas przygody. No i to nie jest sesja tylko o walce - wasze moce mogą mieć (a nawet powinny mieć) zastosowania niebojowe. Twoja moc, Mariusz, nie ma może oczywistych opcji czysto siłowych, ale daje ci duże pole do popisu w kreatywności.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek dnia Wto 14:24, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unas
Something Rotten



Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Tiffauges

PostWysłany: Śro 12:10, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Niech będą te i te. Mi jest w sumie wszystko jedno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Azuria Strona Główna -> Sesje / Wędrowcy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin