Forum Azuria Strona Główna Azuria
"Żadna mechanika nie zastąpi zdrowego rozsądku"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A tymczasem w Palestynie...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Azuria Strona Główna -> Sesje / Kampania Rycerska
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slipu




Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:50, 27 Cze 2014    Temat postu: A tymczasem w Palestynie...

Tworzenie postaci
Ogólne zasady pozostają bez zmian, zwłaszcza dotyczące zamiany punktów między kategoriami.

Na współczynniki 15 pktów, koszt rozwoju :
na 11: 1
12: 2
13: 3
14: 4
15:6
16:9
17:12
18:15

Na umiejętności 100 pktów:
7:1
8:2
9:3
10:4
11:5
12:7
13:9
14:12
15:15
16:20
17:25
18:30

Na techniki: 25 pkt
koszt nabycia techniki 1, 2 i 3 pkty, w zależności od trudności, odpowiednie wymagania muszą być spełnione

na staty konia 15 pkt
11:1
12:3
13:6
14:10
15:15

Giermek - każdy z was ma sługę; nie musi on być giermkiem sensu stricto, ale tak go bedzemy nazywać, fabularnie dobrze by było go jakoś dodefiniować; generalnie jego współczynniki będą oscylować koło 10 a skille koło 8 ale jego siłą będzie specjalizacja.
Tutaj proponuję następujące do wyboru
Osiłek
Plotkarz
Mnich
Zbrojny
Strzelec
Spryciarz
Tropiciel

Ekwipunek:
Zbroja 10, oręż jaki potrzebujecie, jak zwykle bez przesady
podnoszenie jakości sprzętu robimy na zasadzie zalet
Zbroja
+1 za 1 pkt
+2 za 3 pkt
+3 za 6 pkt
+4 za 10 pkt
+5 za 15 pkt

Broń (tylko miecz jednoręczny)
+1 za 1 pkt
+2 za 2 pkt
+3 za 4 pkty
+4 za 7 pktów
+5 za 10 pktów
+6 za 15 pktów

Jeśli są wątpliwości co do wymiany między pulami, bądź jakiekolwiek wątpliwości albo propozycje - proszę o kontakt.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slipu dnia Pią 12:11, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slipu




Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:37, 27 Cze 2014    Temat postu:

Giermkowie
Osiłek - głupi, niezdarny, powolny, ale jaki silny! Wyciągnie wóz z błota, poniesie skrzynię z łupami, wyważy drzwi.
Plotkarz - gumowe ucho, wszędobylski, gadatliwy. Zawsze wie co się dzieje dookoła a jeśli nie wie, to za chwilę się dowie.
Mnich - wykształcony, oczytany i bywały. Zna łacinę, grekę, hebrajski, arabski i inne języki też. To czego można się dowiedzieć z ksiąg - to jego domena.
Zbrojny - potrafi się posługiwać orężem prawie tak jak pasowani rycerze. Taki dodatkowy miecz.
Strzelec - zawołany łucznik, trafia zająca w oko z 30 kroków.
Spryciarz - może niezbyt to szczytne, ale jeśli trzeba się gdzieś włamać, urżnąć komuś sakiewkę albo podrobić czyjąś pieczęć, jest właściwym człowiekiem. Na truciznach też się zna.
Tropiciel - nie zgubisz się z nim w lesie, nie umrzesz z pragnienia na pustyni ani pobłądzisz na bezdrożach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek
Różowy Jednorożec



Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:05, 27 Cze 2014    Temat postu:

sir Bertram Ellesmere



giermek (plotkarz) Duncan MacGyver



Durendal


Współczynniki:

Siła 13
Sprawność 10
Odporność 12
Wytrzymałość 13
Rozum 13
Siła Woli 12
Zmysły 12
Szczęście 10




Umiejętności:

BB 15
BD 14

T 15
P 13
U 12

Jazda Konna 15
Wojaczka 15
Charyzma 10
Polityka 8




Koń:

Siła 12
Zwinność 10
Rączość 13
Ułożenie 12
Kondycja 12




Zalety:

Zbroja +3




Techniki

Drugi Oddech
Finta 1
Pod Egidą
Tarczownik
Wybadanie Przeciwnika
Finta 2
Pchnięcie w Szczelinę

Szarża Konna
Szybki Zwrot
Uderzenie w Galopie

Dotyk Mrocznego Żniwiarza (Finta II + Pchnięcie w Szczelinę)
Kołujący Jastrząb (Uderzenie w Galopie + Szybki Zwrot)





Historia:
Sir Bertram jest doświadczonym, 50-letnim rycerzem, który ma za sobą nie jedną bitwę. Przez wiele lat był zbrojmistrzem w służbie hrabiego Essex.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek dnia Sob 12:11, 28 Cze 2014, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slipu




Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:49, 27 Cze 2014    Temat postu:

Tło fabularne

Wezwani przez papieża chrześcijańscy szlachcice z całej Europy ruszają do Ziemi Świętej z bożą misją! Królestwo Jerozolimskie znajduje się w srogich opałach - bezbożni Saraceni zjednoczyli swe siły i mocno naciskają odizolowanych w Palestynie rycerzy. Monarchowie i książęta prowadzą swoje hufce do boju, aby raz jeszcze wrócić ojczyznę Chrystusa na łono matki Kościoła.
Wasza czwórka, zaufani rycerze następcy angielskiego tronu, Edwarda, razem ze swym księciem również bierze udział w tej misji. Obecnie podróżujecie drogą morską z Sycylii do Ziemi Świętej...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Defragmentator



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Cloudy Sky

PostWysłany: Pią 21:35, 27 Cze 2014    Temat postu:

Val de Maar
Holender

WYGLĄDVery Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

SF 18
Spr 10
Odp 10
Wt 10
Rozum 10
SW 10
Zm 10
Sz 10

WALKA
BB 16 (20)
WW 12 (7)
Parowanie 12 (7)
Unik 12 (7)
Tarcza 12 (7)
======== (48)

JK 14 (12)
Charyzma 15 (15)
Wojaczka 14 (12)
======== (37) +2[wada]

Dworność 8 (2)
Handel 9 (3)
======== (5)

Zbroja +4
========= (10)

------------------------------

TECHNIKI
Dobijanie leżącego (1)
Obalenie (1)

Fortel (2)
Mocarny cios (2)

Pchnięcie w szczelinę (3)
Zerwikaptur (3)

Powstrzymanie paniki (2)
Okrzyk Bojowy (2)
Potępieńcze wycie (3)

Orkaan (koń):
Atak wierzchowca (2)
Taranowanie (1)
Tratowanie (1)
Rumak bojowy (2)
========== (25)

Orkaan (koń):
Siła 14 (10)
Zwinność 11 (1)
Wytrzymałość 10
Rączość 11 (1)
Ułożenie 12 (3)
Nośność 10
=========== (15)

GIERMEK: Peter Smyrgal (mnich)

WADA: Gazy (2)

----------------------

HISTORIA Vala:
Val pochodzi z rodziny o dość krótkim rodowodzie szlacheckim. Chłopak jest zaledwie trzecim pokoleniem posiadającym herb. Jego rodzina zarządza dość pokaźnym majątkiem; ma kilkanaście wiatraków i manufaktur oraz szerokie kontakty handlowe. I właśnie dzięki temu - podczas gdy ówczesny król zarządził pierwszy w historii Dzień Króla i zażyczył sobie by cała stolica mieniła się w jego barwach rodowych - dziadek Vala miał szansę zabłysnąć. Zapanował bowiem wówczas w branży popłoch; bardzo szybko zabrakło barwników, a w wyścigu o zadowolenie króla najskuteczniejszy okazał się właśnie wiekowy już podówczas Sven. W przypływie łaskawości i w akcie wdzięczności za ten wysiłek król nadał dziadkowi tytuł szlachecki. Dziadunio potraktował sprawę z dystansem; ot coś czym można się pochwalić w gronie znajomych, ale już ojciec (Thomas) wręcz oszalał na tym punkcie. Zaczął się zajmować polityką, planować mariaże i kombinować jak zwiększyć prestiż rodziny.
Wszystko to niewiele jednak obchodziło samego Vala, a ze ściąganych z odległych krajów nauczycieli (za ciężkie pieniądze), tylko taki jeden Niemiec co uczył go wojennego rzemiosła przypadł mu do gustu. Poza tym trwonił rozkosznie pieniądze na kobiety i trunki, nie stroniąc też od eksperymentów z innymi używkami.
Po tym jak Val zraził do siebie dwie potencjalne kandydatki na żonę (raz nawet obrażając przy tym jej ojca, co omal nie skończyło się wojną między rodami), ojciec stracił cierpliwość i postawił młodemu Valowi ultimatum: dołączy się do świętej krucjaty ogłoszonej przez papieża i poszuka otrzeźwienia w ziemi świętej, albo go wydziedziczy i przygarnie jednego ze swoich bękartów. Lecz aby ta wyprawa nie zamieniła się w kolejną hulaszczą eskapadę, będzie Valowi towarzyszył Peter Smyrgal, mnich zakonu dominikanów, który oficjalnie ma mu służyć pomocą i dobrą radą w podróżach, a przy okazji ma młodemu wtłoczyć do głowy nieco rozumu. Szczęśliwie, po początkowych dość nieprzyjemnych tarciach, przypadli sobie do gustu.[/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mariusz dnia Pią 22:19, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unas
Something Rotten



Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Tiffauges

PostWysłany: Pią 22:37, 27 Cze 2014    Temat postu:

Sebastian Chabal, nice!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Defragmentator



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Cloudy Sky

PostWysłany: Pią 23:28, 27 Cze 2014    Temat postu:

To najkrótsza karta postaci ever, Alek;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ewa
Myszóf



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 23:40, 27 Cze 2014    Temat postu:

Marco Contarini




SF 10
Spr 14
Odp 10
Wt 12
Rozum 14
SW 12
Zm 10
Sz 13


WW 10
BB 14
BD 12
B 12
U 12
T 14

charyzma 12
dworność 10
gospodarzenie 8
jazda konna 14
medycyna 14
polityka 10
wojaczka 10
znajomość świata 10

uderzenie w galopie
szybki nawrót

pod egidą
kontratak
pchnięcie w szczelinę
czuły punkt
drugi atak
trzymaj dystans

śmiertelna niespodzianka (pod egidą, kontratak, pchnięcie w szczelinę, czuły punkt)

języki: włoski (rodz) łacina, angielski (podst)

koń: Semplicita
sf 10
zw 12
wyt 12
rą 13
uł 12
no 10

wada - bękart, zaleta - dobrze urodzony

Nieślubny syn weneckiego doży, świecki rycerz zakonny (joannita/kawaler maltański drugiej klasy/szpitalnik). Lat 38. Był już w ziemi świętej, w zamku Krak des chevaliiers. Od trzech lat przebywa znów we włoskich komandoriach. Jest już nieco zgorzkniały i absolutnie pozbawiony złudzeń co do celu krucjat (wie, że chodzi o kasę, wpływy i "wyżycie się", a nie o wiarę). Jego wiara jest zwietrzała i przykurzona, obrzędy są pustymi rytuałami i nie niosą głębszej treści. Nie stroni od ziemskich uciech, choć stara się być w tym dyskretny (podobnie jak wielu rycerzy zakonnych).

Sługa: Ezzio - osiłek
przygarnięty przez zakonników przygłup (lekkie upośledzenie), który upodobał sobie Marco i uważa go za ojca/starszego brata - nie wiadomo dokładnie, bo Ezzio nie umie mówić nic poza si/no.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unas
Something Rotten



Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Tiffauges

PostWysłany: Sob 15:03, 28 Cze 2014    Temat postu:

Johan von Steinhagen

Lat 35.

Giermek: Edmund de Loewe Tropiciel

Siła 16
Sprawność 10
Odporność 13
Wytrzymałość 13
Rozum 8
Siła Woli 12
Zmysły 10
Szczęście 10

Jazda konna 16
Znajomość świata 10

Walka wrecz 11
Broń Biała 12
Broń Ciężka 16
Tarcza 16
Parowanie 12
Broń drzewcowa 12


Silny cios
Niezłomny
Obalenie
Zaciśnij zęby
Na klatę
Deba
Tarczownik
Najpotężniejszy cios
Szarża konna
Tratowanie
Taranowanie

Zbroja 14

Wady:
Niepiśmienny
Lowca chwały

Zalety:
Leb z żelaza
Twardziel 1

Koń Bimber:

Siła 13
Zwinność 12
Rączość 12
Ułożenie 10
Kondycja 12


Są dwie słynne niemieckie rodziny, na południu von Entenbachowie, na północy von Steinhagenowie. Obie słyną ze swoich problemów z niesfornymi synami.

W odróżnieniu od latorośli Entenbachów, Leopolda, Johan nie prowadził aż tak hulaszczego i rozwiązłego życia. No dobrze, prowadził ale nie doprowadził się do takiego stanu co Entenbach (umie powiedzieć nie, czasem... ale rzadko).

Johan od najmłodszych lat nie mając sobie równych w głupocie i brawurze, szybko zdobył złą sławę. Ojciec w końcu dorobił się drugiego męskiego potomka i to był moment kiedy puścił Johana w pizdu!
Nie wydziedziczony acz niechętnie widziany w rodzinnych stronach Johan tuła się po europie, próbując szczęścia w turniejach i buhurtach. Nosi go też wszędzie tam gdzie wojna. Krucjaty okazały się idalną sprawą, nawet ojciec bez zmrużenia oka dał kase i wyposażył syna na wyprawę.
Wiedząc że Johan nie błyszczy intelektem, dał mu za giermka Edmunda, tropiciela, który to w zamyśle Ojca nie powinien dać Johanowi zginąć gdy nie ma bitwy albo karczmy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Unas dnia Sob 15:13, 28 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slipu




Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:07, 01 Lip 2014    Temat postu:

Kontynuujemy?
Dla mnie cele sesji zostały spełnione, ale jeśli jest taka wola to możemy pociągnąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek
Różowy Jednorożec



Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 8:18, 02 Lip 2014    Temat postu:

Ja bym wolał się skupić na głównej rycerskiej, ale mogę sobie jeszcze pograć Czarnym Rycerzem jeśli inni będą chcieli kontynuować jednostrzała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Azuria Strona Główna -> Sesje / Kampania Rycerska Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin